Biuro wirtualne

Usługa umożliwia rejestrację firmy pod naszym adresem, dzięki czemu osoby nie posiadające własnego biura stacjonarnego, prowadzące działalność w domu lub też mobilni specjaliści mogą korzystać z prestiżu prowadzenia przedsiębiorstwa pod wspólnym adresem przy ul. Rynek 60.

Biuro wirtualne Wrocław Rynek wyróżnia się spośród konkurencji. Oferujemy prestiżowy adres wirtualny ul. Rynek 60, Wrocław. Dodatkowo firmy mogą skorzystać z opcji posiadania nazwy własnej firmy zlokalizowanej na parterze w holu budynku.

Podpisując z biurem wirtualnym umowę najmu adresu, oferujemy obsługę całej korespondencji pocztowej.
Po wizycie listonosza, zostaniesz przez nas poinformowany mailowo o nowej korespondencji. Dzięki takiemu rozwiązaniu nie przeoczysz ważnej korespondencji od Twojego kontrahenta oraz możesz spokojnie przekierować do nas pisma urzędowe i nie bać się że przepadnie czas na odpowiedź.
W ramach naszych usług możesz także otrzymywać na swój adres e-mail skany dokumentacji przychodzącej.

Podsumowując: Jeśli szukasz tego rodzaju usługi to nasze biuro wirtualne jest najlepszym rozwiązaniem na wrocławskim rynku! Nasza oferta łączy w sobie zalety prowadzenia biura w centrum z niedużymi wydatkami.

Pakiet Silver

58 PLN miesięcznie *

  • adres siedziby (do rejestracji firmy)
  • adres do korespondencji
  • obsługa korespondencji przychodzącej
  • informowanie o nadejściu nowej korespondencji
  • możliwość wynajęcia salki konferencyjnej, 1x na kwartał GRATIS
  • Znalazłeś taniej? Prześlij do nas ofertę konkurencji - obniżymy ją dla Ciebie!
  • przesyłanie skanów korespondencji
  • Nazwa Twojej firmy w holu budynku +150 PLN/rok dodatkowa opłata
  • Pakiet 12 miesięcy 12 x 58 698 pln
  • Pakiet 6 miesięcy 6 x 70 420 pln
  • Pakiet 3 miesięcy 3 x 85 255 pln
  • Pakiet 1 miesiąc 109 pln
Wykup pakiet na 12 miesięcy i zapłać za rok z góry! Oszczędność przy płatności
jednorazowej wynosi – 610 pln w skali roku.
Najczęściej wybierany

Pakiet Gold

85 PLN miesięcznie *

  • adres siedziby (do rejestracji firmy)
  • adres do korespondencji
  • obsługa korespondencji przychodzącej
  • informowanie o nadejściu nowej korespondencji
  • przesyłanie skanów korespondencji (bez limitu stron)
  • możliwość wynajęcia salki konferencyjnej, 1x na kwartał GRATIS
  • Znalazłeś taniej? Prześlij do nas ofertę konkurencji - obniżymy ją dla Ciebie!
  • Nazwa Twojej firmy w holu budynku +150 PLN/rok dodatkowa opłata
  • Pakiet 12 miesięcy 12 x 85 1020 pln
  • Pakiet 6 miesięcy 6 x 100 600 pln
  • Pakiet 3 miesięcy 3 x 120 360 pln
  • Pakiet 1 miesiąc 145 pln
Wykup pakiet na 12 miesięcy i zapłać za rok z góry! Oszczędność przy płatności
jednorazowej wynosi – 720 pln w skali roku.
*Podane ceny są cenami netto, należy doliczyć do nich podatek VAT.
Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego
Zapraszamy do kontaktu: